.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حل بسياري از مشكلات با ترويج نماز

رئيس ستاد اقامه نماز كشور با تاكيد براينكه مسائل نماز را در آموزش و پرورش بايد ‌جدي گرفت‌، گفت: بسياري از مشكلات با ترويج نماز حل مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي در همايش اقامه نماز كه در سالن آمفي‌تئاتر هلال احمر با حضور مسئولان اقامه نماز و رابطان دستگاه‌هاي اجرايي استان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر از نظر مكتب غني هستيم و با ترويج نماز بسياري از مشكلات حل مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه بيشتر وقت‌مان را بايد صرف نماز كنيم، افزود: روحانيون بايد مطالعات بيشتري در زمينه نماز و تفسير قرآن انجام دهند.
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران نيز در اين مراسم گفت: بعد از انقلاب اسلامي در مدارس‌هاي كشور شاهد برگزاري نمازهاي جماعت پرشكوهي بوده‌ايم.
عبدالوحيد فياضي يكي از بركات انقلاب اسلامي را اجراي شيوه درست تربيت در مدارس دانست و اظهار داشت: اهتمام ويژه معلمان در مدارس براي توسعه امر نماز است.
وي تصريح كرد: در سال گذشته 50 نمازخانه در مدارس مازندران به بهره‌برداري رسيده است و در حال حاضر 49 نمازخانه ديگر در مدارس استان پيمان شروع كار اين نمازخانه‌ها بسته شده است.
فياضي بيان داشت: از 49 نمازخانه، 30 نمازخانه درهفته دولت و بقيه تا آغاز سال تحصيلي جديد به بهره‌برداري مي‌رسد.
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران مهم‌ترين برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در سال گذشته درباره اقامه نماز را برگزاري جشن تكليف در مدارس مازندران، برگزاري مسابقات احكام، برگزاري جلسات پرسش و پاسخ در مدارس، 100 جلسه پرسش و پاسخ در مدارس شبانه‌روزي، اجراي طرح مهدويت، ساماندهي هزار و 600 نفر از افراد فرهنگي براي اقامه نماز در مدارس و‌ برگزاري كلاس‌هاي آموزشي و طرح موفق براي روحانيون عنوان كرد.
وي خاطرنشان كرد: علاوه بر اين برنامه‌ها، 14 برنامه شامل 9 برنامه عمومي و پنج برنامه خصوصي براي ترويج نماز در مدارس استان برگزار شد.
كارشناس اقامه نماز سازمان آموزش و پرورش نيز در اين همايش گفت: 939 نفر از روحانيون در مدارس مازندران نماز اقامه مي‌كنند.
حجت‌الاسلام ابوالقاسم كاوه با اشاره به اينكه حدود 6 هزار مدرسه و 550 هزار دانش‌آموز در مازندران است، بيان داشت: در 2 هزار و 500 مدرسه نماز جماعت برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه در حال حاضر امام جماعت در مدارس مازندران به اندازه كافي وجود ندارد، افزود: ‌حدود 2 هزار امام جماعت براي مدارس مازندران نياز است.
كاوه تصريح كرد: روحانيوني كه در طرح هجرت در روستاها مستقر هستند بايد به صورت مقطعي در مدارس استفاده كنيم.
كارشناس اقامه نماز سازمان آموزش و پرورش در پايان درباره طرح مهدويت يادآور شد: حدود 2هزار و 300 نفر از همكاران فرهنگي و مربيان پرورشي در طرح مهدويت شركت كردند و در سال جاري اين طرح ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.